Co - CEO
Tomáš Stránský zastává post Co – CEO od ledna 2021. V roce 2004 začal pracovat pro společnost jako vedoucí controllingu, od roku 2008 byl finančním a administrativní ředitelem, členem představenstva je od roku 2011. Z pozice Co - CEO je zopodvěný za finance, personální a právní agendu, marketing, výrobu a distribuci tisku. Dříve působil v auditorské společnosti Ernst & Young.
Co - CEO
Juraj Felix zastává pozici Co-CEO a zároveň je členem představenstva skupiny CNC od 1.4.2020. Zaměřuje se na budování digital first mediálního domu se silným akcentem na doručování cross-mediálního obsahu. Své profesní zkušenosti získal z organizačních transformací a digitalizace v Česku a v Evropě, během působení v Google, a díky internetové televizi Mall.TV ve které i nadále zastává post CEO.
Obchodní ředitel - print
David Šaroch do společnosti nastoupil v roce 2001 na pozici vedoucího regionálního prodeje. Od roku 2003 působil jako ředitel inzerce skupiny časopisů, v následujících letech postupně i jako ředitel deníků a on-line. Totéž i po akvizici části portfolia Mladé fronty v roce 2016. Od roku 2019, kdy došlo díky růstu firmy k rozdělení obchodní pozice na dvě specializace, zastává pozici obchodního ředitele pro print.
Obchodní ředitel - online
Michal Heisig je ředitelem online inzerce od roku 2019. Na prodej on-line reklamy se specializuje od roku 2002. Zkušenosti získal především v mediálním zastupitelství MIA a dále ve společnosti Seznam.cz, kde od roku 2009 zastával funkci obchodního ředitele. V Czech News Center řídí přímý i programmatický prodej inzerce.
Chief Customer Officer
Libor Berka zastává od roku 2021 pozici Chief Customer Officer se zodpovědností za rozvoj prodeje, marketingu a vztahů se zákazníky. Do konce roku 2020 působil na pozici ředitele distribuce a výroby, předtím zastával rovněž pozici ředitele marketingu. Ve společnosti působí od roku 2000.
Chief Digital Officer
Petr Fryš zastává pozici Chief Digital Officer od roku 2019. Zkušenosti v on-line mediálním světě sbírá od roku 2001, kdy postupně prošel různými pozicemi jak na straně publisherů – Seznam.cz, Centrum.cz, tak na straně mediálních a komunikačních agentur – MediaCom Praha, Omnicom Media Group.
Ředitel marketingu
Jaroslav Sodomka do společnosti nastoupil v roce 2020. Profesní zkušenosti získával od roku 2008 v Dentsu Aegis Network, v mezinárodním marketingu ŠKODA AUTO, či v rámci digitální strategie portfolia značek Pivovarů Staropramen. Ve společnosti Tchibo vedl týmy Non-Food marketingu, online obsahu a věrnostního programu TchiboCard, posledně řídil marketing, e-commerce a CRM značek Pietro Filipi a Kara.
Personální ředitelka
Gabriela Svianteková je personální ředitelkou firmy od roku 2010. Do společnosti nastoupila v roce 2008 na post HR specialisty z personální agentury Dieter Strametz & Partner.
Head of Business Intelligence
Jakub Šiler nastoupil na pozici Head of BI v dubnu 2020. Od roku 2012 pracoval v agentuře Kantar a posléze se začal orientovat na analýzu digitálního obsahu. V Seznam.cz zastával pozici obsahového analytika, a to zejména pro Stream.cz, s jehož tvůrci později přešel budovat Mall.tv. Jakub vyučuje obsahovou analýzu digitálních médií na FFUK a FAMU a podílí se i na akademických projektech v oboru.
Product Transformation Lead
Adam Chudárek nastoupil do CNC na pozici Product transformation lead na začátku roku 2020. Zkušenosti s online distribucí a digitálními produkty nasbíral na pozicích v distribuční společnosti AQS, kde působil v letech 2014-2017 a následně v internetových televizích OBBOD a MALL.TV., kde působil od roku 2017.
Deník Blesk pokračuje v podpoře a pomoci svým čtenářům během…
Na letošní rok připadají kvůli celosvětové pandemii odložené letní…
Cestopisný měsíčník Lidé a Země z portfolia mediálního domu Czech…
BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…
Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…
Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…