cz en

Tiskové zprávy

28. prosince 2020

Lidé a Země od ledna v novém, časopis prošel redesignem

Cestopisný měsíčník Lidé a Země z portfolia mediálního domu Czech News Center mění od nového roku svou podobu! Grafické proměny se časopis dočkal se vstupem do své sedmdesáté sezóny. Na stáncích se tak čtenáři od 13. ledna setkají s novým designem.

Nejvýznamnější a nejviditelnější změnou je zvětšení formátu, redesignem prošla vnitřní grafika a faceliftu se dočkalo i logo, které získalo svěží, zaoblenější kontury a na titulní straně opouští žlutou barvu.

„Během celého roku jsme sbírali podněty od čtenářů, předplatitelů i našich fanoušků a tyto průzkumy nám ukázaly jasný směr. Zachovat, a ještě posílit základní prvky identity časopisu: autentické reportáže z cest, špičkové fotografie, pevnou redakční strukturu a grafickou čistotu a přehlednost. Zároveň jsme vyslyšeli četná přání na rozšíření redakčního obsahu,“ popisuje Jakub Kouřil, brand manažer měsíčníku Lidé a Země.

Stěžejní náplní časopisu tak nadále zůstávají původní cestovatelské reportáže osvědčených autorů i nových tváří a kvalitní fotografie, ale přibyly kratší redakční formáty, nové rubriky a časopis počítá i s užším zapojením čtenářů, například prostřednictvím Instagramu, v každém čísle.

 „Redesign je přirozeným završením změn, které se v časopise odehrávaly v posledních dvou letech. Za klíčové považujeme zvětšení formátu, který jednak umožňuje působivější vyznění fotografií a rozšíření obsahu včetně nových rubrik, ale také lépe souzní s cestovatelskou tematikou, jíž si spojujeme se širokým pohledem na svět, rozšiřováním obzorů a volností,“ vysvětluje šéfredaktor titulu Honza Čermák.

Měsíčník Lidé a Země je zaměřený na cestování a poznávání cizích zemí. Jeho doménou jsou exkluzivní cestopisy, původní autentické reportáže, adrenalinové zážitky, kvalitní fotografie, inspirace i tipy, jak strávit dovolenou. Dle aktuálních dat ABC ČR se prodaný náklad časopisu Lidé a Země po celý rok 2020 pohybuje kolem 12,5 tis. kusů, přičemž říjnové číslo vykázalo meziměsíční nárůst prodaného nákladu o 2,5 %. Na základě posledních zveřejněných dat Media Projetu za 2.+3.Q 2020 čte časopis Lidé a Země 159 tis. čtenářů, což znamená nárůst 3 tis. čtenářů oproti předchozím měřením. 

Časopis ve volném prodeji vyjde na 59 Kč. Pro předplatitele je cena výhodnější, za 12 výtisků zaplatí jen 612 Kč.

 28122020_TZ_Lidé a země.pdf

 

ODKAZY KE STAŽENÍ

Nejvýznamnější a nejviditelnější změnou je zvětšení formátu, redesignem prošla vnitřní grafika a faceliftu se dočkalo i logo, které získalo svěží, zaoblenější kontury a na titulní straně opouští žlutou barvu.

„Během celého roku jsme sbírali podněty od čtenářů, předplatitelů i našich fanoušků a tyto průzkumy nám ukázaly jasný směr. Zachovat, a ještě posílit základní prvky identity časopisu: autentické reportáže z cest, špičkové fotografie, pevnou redakční strukturu a grafickou čistotu a přehlednost. Zároveň jsme vyslyšeli četná přání na rozšíření redakčního obsahu,“ popisuje Jakub Kouřil, brand manažer měsíčníku Lidé a Země.

Stěžejní náplní časopisu tak nadále zůstávají původní cestovatelské reportáže osvědčených autorů i nových tváří a kvalitní fotografie, ale přibyly kratší redakční formáty, nové rubriky a časopis počítá i s užším zapojením čtenářů, například prostřednictvím Instagramu, v každém čísle.

 „Redesign je přirozeným završením změn, které se v časopise odehrávaly v posledních dvou letech. Za klíčové považujeme zvětšení formátu, který jednak umožňuje působivější vyznění fotografií a rozšíření obsahu včetně nových rubrik, ale také lépe souzní s cestovatelskou tematikou, jíž si spojujeme se širokým pohledem na svět, rozšiřováním obzorů a volností,“ vysvětluje šéfredaktor titulu Honza Čermák.

Měsíčník Lidé a Země je zaměřený na cestování a poznávání cizích zemí. Jeho doménou jsou exkluzivní cestopisy, původní autentické reportáže, adrenalinové zážitky, kvalitní fotografie, inspirace i tipy, jak strávit dovolenou. Dle aktuálních dat ABC ČR se prodaný náklad časopisu Lidé a Země po celý rok 2020 pohybuje kolem 12,5 tis. kusů, přičemž říjnové číslo vykázalo meziměsíční nárůst prodaného nákladu o 2,5 %. Na základě posledních zveřejněných dat Media Projetu za 2.+3.Q 2020 čte časopis Lidé a Země 159 tis. čtenářů, což znamená nárůst 3 tis. čtenářů oproti předchozím měřením. 

Časopis ve volném prodeji vyjde na 59 Kč. Pro předplatitele je cena výhodnější, za 12 výtisků zaplatí jen 612 Kč.

 28122020_TZ_Lidé a země.pdf

 

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

DENÍK BLESK POMÁHÁ ČTENÁŘŮM BĚHEM PANDEMIE COVID-19

Deník Blesk pokračuje v podpoře a pomoci svým čtenářům během…

CNC a MALL.TV spolupracují s Českým olympijským výborem a…

Na letošní rok připadají kvůli celosvětové pandemii odložené letní…

CNC pokračuje v digitální transformaci, Libuše Šmuclerová…

CNC od 1. ledna 2021 mění výkonné vedení. Libuše Šmuclerová se…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…